Saturday, July 12, 2008

Miri oh Miri

Miri oh miri....
kalau tak...mlm nih aku dah fly ke sana...
tp...apakan daya....
kita hanya mampu merancang... Tuhan yg tentukan segalanya ;(

"kita hanya mampu merancang....lalallalal..."
lagu apa tu ek...lagu lama...
keh keh...layan blues lak aku nih...

** nih still kat opiz...
melarikan diri dari balik umah! sigh!!
ada org mental tgh waiting for me.
apa la dia nak tu? tensen arr..
aduss...harap2 dia kawen cepat ngan mna2 gf's dia tu...
lega sket................... huh!

pas solat maghrib balik ar...
scary je dok opiz mlm2 gini...huhu...

bestnye dapat dok tepi laut camni..sungguh mdamaikan.....hurmm...
kena lak jiwa aku tgh kacau camni...

*** space_gaban tu cam tau je aku ingat dia.. dia email td...haha..nmpk sgt baru thegeh2 bukak mail yahOo... ooppssss.... harapan hanya tinggal harapan....

Semalam

Kol 8++ blk...sib baik Fiona & Rad ada...
sampai umah adam lom blk lagi...kuar ngan "papa" dia...
masa dia anta,aku perasan ada gf dia dlm kete..so what? pedulik apa aku..
cam biasa dia nye soklan "nape,jealous?? tu tandanye sayang i lagi" => yuks!!!
eh...pehal mamat nih? dah almost 1 year (this august) we all separate. Tapi still tak paham2 lagi ke? memang masa dulu aku yg byk mengalah... aku yg memaafkan dia!! Tapi skrg not anymOre!! tolong la en axxxx !! tolong la jgn ganggu aku lagi! its impossible for us to get back together!! walau pon dia bg reason its for Adam's sake. haha..jgn nak wat lawak bodo yer..
for Adam or utk diri dia?? cukup la..enough!!
tak cukup ngan tu dia sms lak... eh...gf dia xde ati ke? selamba je sms ngan aku masa drive.
dia nak jumpe aku ahad nih...before dia blk KK. Nak bagi pjelasan.. what?? Penjelasan???
apa lagi dia nak jelaskan?? then kalau dia dah jelaskan what the next step??
rujuk? berdamai? hahhahaha...lawak...lawakkkk...

arghhh..stress sungguh! nak sms "dia" pon xleh...
baik jelah aku jd single smpi bebila...
sume nih nonsense!

6 comments:

zeti said...

miri oh miri
klu x esok lusa mmber aku bwk blik ole2 dr sana :p
bia la ina.. x de rezeki..

wei, pe ni dok kat opis lama2
klu aku dok gmbk leh lpak ngan ko kan smntara tggu dia blah :)
lalalalala

i.N.a said...

haha..tu ar...
smlm dia ada email kat aku...
rupenye dia ingat date nih :(
cedih plak aku...

smlm 8++ baru aku blk..huhu..
sib baik ada member...
tensen ar ti..dia dtg ngan gf dia...
pastu cam bangang nak baik smula...etc...

Ziana said...

owh...
pi jmpe dia ek?
x jd ke?
xde rezeki..
sabaq ek..

abaikan org mental itew
:(

i.N.a said...

huhu...tu ar zie....
xde rezeki nak jejak bumi kenyalang...hehe ;P

eZa said...

saba la ina... hope ko kuat & tabah facing thru everything...

cheer up! jom kite pi tracking sg chilling nak??!! :D

i.N.a said...

hehe...maceh eza...
jommmmmmmmmmmmmmmmm...keh keh...

si katak ijau

Meh sembang kat sini