Tuesday, July 15, 2008

Pening Day?

Huhu...
elloOOo teman2 ku...

arini hari pening sedunia ke? me pening..zie & zeti pon skali...
pagi td miting...
tak masuk pon input miting tu dlm pale otak aku..ho ho..
dah tu camne.. nak catch up keje..
assign sana...folo up lagi...pening.....
sib baik xde pOp quiz arini..haha (aritu dah kena...we all sume x fokus miting)

Lunch

Today last lunch with Dila :(
so kitorg g ikea...as per Dila's req...huhu...
tak lalu nak mkn...pening pale...
juz amik 5pcs meatball jer...
tp xleh tahan bau coffee yg wangiiiiii tu...so belasah je ar...hehe

zeti...nak ke...amik ar seketui..hehe...saje je nak jd kejam kat zeti... erk...ko pose kan..sowwi beb..sengaja jer..hehe
Semalam

Semalam aku bukak pose mkn Subway..nyummm..nyummm...
thanks to seseorg yg sudi blanje me.. hehe
Me tapau bwk blk umah je..
nak berbuka ngan Adam & Mama.. :)
Bestnye......nyumm..nyummm...terlepas hajat nak mkn Subway..Terliuq tgk blog Eza....hehe
=> Coklet milk for Adam!

Adam kidnap chip mama..................aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

5 comments:

zeti said...

ntah la, aku pun tatau apsal pning
tp aku buat x lyn
kang lg dilyn lg sakit pale ni
huhuhu

ko mmg kijaammmmm
t'liur aku tgk meatball tuh ;)

wah, adam da pndai amik mama nyer kopok ek.. bila la nk jmpa ngan ank sedara aku ni ina?

i.N.a said...

huhu...pesalahnye skali skala "kejam" ngan ko...muahahha...

adam...
blk keje je...bukak pintu,salam tgn aku...pastu amik henbag aku...
cari fOOd...haha...
apa ek nak beli utk dia arini?
xmo ar bg mkn snack jer...hurmmm

siS~iDa said...

huhu..terliur lah akak nak jugakk meatball tu..
ngidam nih..hahha.. lawak jerlah.
ifan pun sama cam adam..
tengok jer muka mama dia balik kerja mesti dia tanya..mama nak cekelat n selongkar hen beg!! kekadang tu lupa nak beli..abih beg mekap mama dia kerjakan.. huhuhu

Ziana said...

aku mmg pening
ari nih pon same
:(

huh? aku nk SUBWAY aa ari nih!

i.N.a said...

Sis ida...
jom...g ikea...
kat cni smpi dah busan nak ke sana...huhu

Zie,
jom subway! aku x puas lagi mkn tu...
apa ek yg best? aritu aku mkn Turkey. hehe

si katak ijau

Meh sembang kat sini