Thursday, August 7, 2008

oTak oTak

tgk la otak otak nih... sungguh mguji pose ku arini....adussss...kes tgk blog zeti la nih... now tgh fikir kat mna ada juai otak2 nih... if bln pose byk la...rerasa dah lama x mkn otak2 nih... camne leh teringin nih...aduhai.......pls.........pls...sape tau kat mna ada juai otak2.....selayang?
cedappppnyeee.....nyum..nyummm..


**nota kaki : bukan sahaja teringin otak2 tapi nak mkn ayam penyet gak. huhu..ngalahkan org ngidam lak...hik2. Ni la penangan pose..hik2...
addtiOnal : smlm x dpt cari otak2. Tapi sib baik ada ayam masak kicap Nenek!! Cedap+tip tOp! Mak ita..nak daging masak beriani...hehe..

5 comments:

mieY said...

saya tau..saya tau..
kat tanjung lumpur, kuantan ada...
hari2 pon ada..xyah tunggu bulan pose..sedap nekk panas2...yumm yummy...

miszrLina said...

tOk............
mna aci..jauh tu nak g kuantan..
kirim tOk...pos laju ke...hik2...
xpe arini nak g curve kot2 ada otak2 kat sana..huhu..
otak2 @ curve?? hik2

mieY said...

hahah...
tOk pos yang mentah2 la...
sampi sana nanti lu bakarrrr sendiri..
hihi...

zeti said...

eheh
cian mmber aku t'ingin otak2
sini ssh la nk jmpa
klu ada pun yg isi ckit
mcm aku beli arituh da la isi tbal, sdap lak tu :p huhuhu

miszrLina said...

tok,
ok gak tu...anta yg mentah...extrae2 ek..hik2

zeti,
ko mmg kejammmmmmmsssssss :p

si katak ijau

Meh sembang kat sini