Friday, August 29, 2008

Ramadhan is cOming..


To ols,
Selamat berpuasa..
Hoping this Ramadhan memberi sinar bahagia untuk kite semua..
Dengan kehadiran Azam baru.. pose penuh yaaa..hehe
Semoga kite sentiasa dirahmati & diberkati dengan limpahan rezeki & kesihatan yg baik sepanjang menjalani ibadah puasa tahun ini.

Ampun & maaf from me sekiranya ada sebarang kesilapan, x kira lah yg disengajakan mahupun yg tidak disengajakan.
Bersama samalah kite maaf-bermaafan... apa pon jgn di simpan di dalam hati yaa 0-0 :)
Insya'Allah..


syuhhhhhh...syuhhhh...hehe

5 comments:

mieY said...

sempena ramadhan yang bakal menjelma tOk pun nak bermaaf-maafan gak la dengan nek dan semua kawan-kawan. Selamat menyambut bulan ibadah...seemoga ibadah kita diterima Allah S.W.T dan dilipatgandakan ganjarannya...Amin.

zeti said...

ina.. sama la ngan aku.. mntak maap byk2 klu aku ada t'kasar bahasa ngan ko.. ye la, kdg2 ckp sdap je tp tiba2 da t'lps ckp.. sori ek.. harap2 kita dpt tgkatkan lg ibadah kita pd ramadhan kali ni.. amiiinnn..

miszrLina said...

salam ramadhan sume!

tok,
sama la kite...

zeti,
aku pon...x kisah la psl ko sound ke apa ke... dah biasa... lagi pon kata2 ko tu mmg byk bantu aku...
klu tak sebab ko yg ckp sure aku "bukan disini"..ewah...

Ziana said...

slamat pose ina...
aku pon mintak maaf n halalkan segalanya..

dont wori.. bg pihak aku..semuanya dimaafkan :)

miszrLina said...

zie,
sama la aku...
selama berkwn2 nih...mna yg terkasar tu biasa la yer..hik2...
makin mrapatkan kite sume... ;)
selamat berbuka !
eh..awal lagi...hehe

si katak ijau

Meh sembang kat sini