Monday, September 15, 2008

Buat hal lagik

Salam Ramadhan yg ke 15 ols... dah 2 weeks kite berpuasa kan...alhamdulilah...

+gen gen ku sayang...
Arini gak aku mdapat dugaan d bln yg mulia nih... Yaa..my gen gen buat hal lagikkkk.. Takleh start :(
Tak paham la apa probnye... Dah la masa nak g keje lak kete nih buat hal. Sib baik mama cuti arini so aku pinjam la waja dia... Pastu Adam yg dah masuk dlm kete siap xmo kuar. Haha.. Adam.... Adam........

Arghhh..serius sgt tensen ngan gen gen itu! Dah byk sgt duit kuar utk repair..
Nih "dia" punye psl la nih. Bawak je pandai..jaga x reti. Haa..kan dah kurang pahala pose aku arini. Tak kire la.. Tu adalah kenyataan. Nak sgt2 juai gen gen nih. Wpon gen2 ni is one of my fav car :( what to do..

adessssssssssssssss..tensen bangat nihhh




Nota kaki : Hope arini mood keje tu datang. Coz today is mOnday! huh. Tapi sib baik kete tu nak buat hal kat umah. Klu tepi jalan? aku nangis tak blagu ar....
To Zie,sabar k...dugaan tu...nak mguji ksabaran ko...

4 comments:

Nurmala said...

malas je nak g kerja kan time2hari isnin ni..huhu~~
monday blues..!!

SaDi said...

sadi rasa hari-hari malas nak bangun tidur... rasa nak tidur jeee sepanjang hari... huahauhauhauhauhau..

Ziana said...

saba2..
dugaan sume tuh..

miszrLina said...

mala,sadi..
esOk cuti!! yeye!!

zie,
smpi bilakah aku harus bdepan dgn dugaan ini....
isk aku nih...tak baik tul ar...

si katak ijau

Meh sembang kat sini