Thursday, November 13, 2008

Al-Fatihah..

I was hangOut wit my fren just nOw.. *9.16pm get sms from Zie..
Ayah dia baru meninggal dunia..
Innalillah...
Terkedu... Tak terkata..Terus aku senyap... sayu sgt rasa...
Aku leh tenung je sms zie tu..
We just visit ayah Zie last week @ hukm... And i was so sad at that time.
Tak smpi ati sgt tgk arwah mgerang kesakitan :(
(masa tgk tu aku terasa sgt2 rindu kat arwah papa...)
Nak tanye mcm2 kat Zie,tak smpi ati lak...
Insya'allah esok pas keje we'll be visiting Zie & Famly..

To my fren Zie,
Tabahkan atimu hadapi sume nih. Ujian kite as hambaNya..
Redhakan pemergian Ayah... sekurang2nye dia dah lepas dari pderitaan.. kesakitan yang hanya dia yang tau...
& semoga allahyarham dicucuri rahmat & di tempatkan di kalangan org yg beriman di sana...
Be strong girl.. Aku tau apa yg ko rasa... Redha kan segalanye...

al-fatihah...
utk Arwah muslimin & muslimat sekalian...
mOga dtempatkan dikalangan yg beriman...




Nota kaki : aku sgt sgt sgt cedih.. teringat masa aku dpt news camni dulu.. cam mimpi.. tp akhirnye aku akur.. mimpi tu adalah kenyataan.. yg pergi takkan kembali lagi.. miss u a lot papa :(

4 comments:

SaDi said...

takziah... al-fatihah

Nurmala said...

al-fatihah...

kak, akak ngan zeti kawan ek?? sama2 entry yg sama nih..hehe

miszrLina said...

sadi,

AlFatihah utk sume roh muslimin sekalian....

mala,
yer...
kitorg ber5 best fren...
sume ada blog..hehe...

sha said...

al-fatihah..

sem0ga r0h dicucuri rahmat dari-Nya

si katak ijau

Meh sembang kat sini