Wednesday, December 3, 2008

Adam's project - part 1



Adam project last nite.

- kidnap mine teddy, bukak kan pants & shirt dia.... tadaaaa.... ngan selamba dia suh mandi kan si teddy tu.... haha...

=> adam,teddy tu tayah mandi... awk je kena mandi... adehhh.... ok la kan.. dia praktikkan pe mama dia ngajar... huhu..

pastu mama dia suh pakai kan smula baju kat teddy tu... dia kata " nak tdo..."... aaa... adam ngelat..... cheatting!!

5 comments:

SaDi said...

huahuahuahua... kretif betul laaa bebudak ni main... :D

zeti said...

teddy tu da bucuk, adam x thn kot :p ehehe.. klakarla ank buah aku ni :) ehehe.. leh ngelat lak tu..

miszrLina said...

sadi : atleast dia tau kena bukak baju befOre mandi... hahahah...

zeti : ewah2.. dah buchuk eh teddy tu... ko xmo buykan baru utk aku... huhu

~tinie~ said...

hehehe dah bleh harap untuk jaga adik tu ..heheheheh

miszrLina said...

tinie : oit! nanti la aku amik adik angkat utk adam...haha
xpe..xpe.. nanti adam sama amirul leh jaga "adik baru"... hik2

si katak ijau

Meh sembang kat sini