Sunday, December 28, 2008

Angan & Sedar

my weeken tgk weeding mawi & ekin jer.. layannnn.... tak dinafikan i suke sgt mawi tu.. mebe aura dia sgt kuat to me. since AF till now. since dia bujang..smpi dah kawen. hehe. Ala.. dia dah kawen ke? uishh..tak baek ar. doakan jelah yg terbaik utk mereka.. wpon aku jealous!

teringat lak dulu penah 1x AFundi mawi kat AF,smpi ex aku marah smpi majuk. haha.. cam lawak je. takkan la aku undi so mawi nak kat aku? lagi pon 1x jer! haha

Back to their wedding. grand bangat. maklum la byk sponsor kan.. sape2 nak kawen cam mawi & ekin? angkat tgn cepat! hehe.. to me.. just the simple one.. wit garden weeding ala bali cukup la. haha.. layan jelah berangan aku ni eh. ala..cam lagu mawi angan & sedar tu. cukup suke dgn lagu tu..

Aku sedar siapa diriku
Aku dah tahu siapa aku
Aku sedar dan berasa malu
Aku sangatlah mahu berterima kasih

Sungguh!
Langsung tak pernah marah walaupun sekali seakan memahami
Langsung tak pernah kasar dalam berbahasa menjaga maruahku
Langsung tak pernah jeling menunjukkan benci pada diriku ini
Buatku tak pernah akan pernah menyesal menagih cintamu biarpun membelai rindu

ok la. have a pleasent weekend ols! hope my project wit ella esok mjadi. busan bangat dah nih.





versi 50+ nice kan...

Semua Foto Adalah Hak Milik Astro & Mazlan Yunos Photography




::dun forget baca doa akhir & awal tahun today yaa..

3 comments:

pEnNa said...

sy pun fan mawi gak!
ahaks..
;)

miszrLina said...

hehe... ada geng neh

hyfa hasan said...

cantik ar gambo mawi n ekin tu..

si katak ijau

Meh sembang kat sini