Monday, January 19, 2009

Merajuk ye cayang


Adam dah pandai merajuk!! Adeh.

Alahai anak bujang mama ni.. Mama x mrh awk la. Just an advice for u cayang. Tak sangka lak awk dah pandai majuk2 ni. Hehe.. Tp xpe kejap je majuk. Adam cair bile mama pujuk. Hehe :-D

Adam.. Adam.. Mama majuk awk pujuk eh :-P

16 comments:

zeti said...

alahai, comeynye ank teruna ko ni majuk.. meh aunty zack pujuk meh.. cayang bucuk intan payung ;)

nURmALa mAZLan said...

alololo...comelnyer dia merajuk

Annaster said...

Adam oh Adam,
Kalau mama pujuk tak jalan, meh kita pujuk nak x??
hik hik..

Ziana said...

heheheh
kiut jek majuk
:)

kejap jek tuh..
cer ko rasuah skit
:P

aD said...

kiut la merajuk dia.. kalau berdepan nih, dah kena gigit dah hihi

miszrLina said...

zeti : cube la aunty zet pujuk... huhu.. tgk ayat cair tak :p

mala : mmg ar cOmei.. smpi mamanye gelak tgk. hehe

annaster : hik2.. sila la cik timmy.. tunjukkan bakat anda..

zie : haha. ntah sape ajar ntah. aku agak tkejut pastu bantai gelak!
haah. kena rasuah kit kat :p
xde la.. aku peluk je. dia ok dah. saje je nak ngade2 tu ....

Mr Asrul said...

die dahagakan manja tu...adam nak babah baru cpt!!..huhuhu...jgn marah

miszrLina said...

Mr Asrul : sedang dalam pcarian. ahaks. statement gedik ar ko nih :p

miszrLina said...

ad : u yg kena geget dulu nanti..hik2.. klu x caye cube la test... hehe

rantong said...

Sekadar mengingatkan. Amalkan doa ini.

Dari Surah Al-Baqarah ayat 286, bermaksud;

"Ya Tuhan kami, janganlah Engkau hukum kami jika kami lupa atau kami melakukan kesalahan. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau bebani kami dengan beban yang berat sebagaimana Engkau bebankan kepada orang-orang sebelum kami. Ya Tuhan kami, janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang tidak sanggup kami memikulnya. Maafkanlah kami, ampunilah kami, dan rahmatilah kami. Engkaulah Pelindung kami, maka tolonglah kami menghadapi orang-orang kafir".

Anonymous said...

nak babah baru kot..hehehehehe.

-cikgu-

ella said...

eeii ape kak lina dah buat kat adam smpi dia merajuk begitu? kat lina gi deting tinggalkan dia ek??

huhuhu!

miszrLina said...

rantong : thanks... =)

cikgu : haha, carikan leh? ;p

ella : aler.. marah ala2 sayang je. dia notty sgt ngan pistol tu... huhu

pEnNa said...

alaa...majuk ye dia?
comey aje aunty nengok la..
;)

SaDi said...

alaaaaa... merajuk yee sayang... nanti auntie bagi gula-gula nak tak... mmmuuuaaahhhh :D

miszrLina said...

penna :
hehe. tak penah tduga dia dah pandai majuk camni. tkedu gak.
"eh anakku dah pandai majuk"??

sadi :
hehe.. adam nak cOklet aunty! hehe

si katak ijau

Meh sembang kat sini