Friday, February 13, 2009

Eyeliner bertukar jadi Pensil?

Arini Adam bangun sangat awal. Bersemangat je dia nak mandi. So mandi kan dia dulu, then baru aku g mandi. Pastu tgk Adam dok tekun "buat keje". hurmm.. mana lak dia dapat pensil tu? eh eh. itu EYELINER AKU! huk huk. Agak baru ku beli lom rasmikan lagi tau. Adam..................................................... ganti smula!
Syok ar dia "pensil" dia tu siap ada penutup. eleh. berangan lah awk ye :p



Tekun nmpk cik abg kite buat keje yer..


eyeliner telah bertukar mjadi pensil Adam? uwaaaa

"nih Adam punye pensil"
wah. dah jadi dia punye daaaa... siap bwk g skool ok. sabar je haku..
td dah kenyit2 mata ngan cikgu dia, suh sorokkan "pensil" itu. hurmm..


korg,gara2 layan Keliwon semalam, aku smpi termimpi2...
Tapi agak rojak la mimpi tu. Kejap mimpi muke si Khatijah Tan tu.. pastu selang seli mimpi spek mata. haha. ada petanda ke mimpi aku tu? hik2 :p

6 comments:

ariff-syafik said...

bapak r...
eyeliner mac tu...

miszrLina said...

ariff :
pandai eh adam amik yg MAHAL!
harus ke aku marah dia? uwaaaaaaaa

DYLA said...

amboii, mahal tu harga pen adam....

nnti suh blikan pen baru yer..

miszrLina said...

dyla :
itu la psl. nak mrh pon xleh. huhu..

~tinie~ said...

hahaha jgn pachik kecik tu pakai as his eyeliner dah .....ehehehe

miszrLina said...

tinie :
idak ler... dia x nmpk aku buat so dia tatau la tu bukan pensil.
wkaka :p

baru mama dia nak mlawa... adam neh.. haihh..

si katak ijau

Meh sembang kat sini