Tuesday, February 17, 2009

Suke ati aku la

ellooOOOo...

kepada sesapa yg bkenaan... suke ati aku la klu xmo reply ym ko. kalau aku kata aku bz tu maknanye aku bebetul BUSY!
pastu yg ko nak ckp benda2 x munasabah tu nape hah? what d fish @@$$%&%$ *bahasa ape daa*

dah la tgh demam+pening pale lagi mau sakitkan jiwa haku.

ko nak kata aku SOMBONG?

ko nak kata aku dah ada BF baru?

ko nak kata aku dah KAWEN?

what ever la... asalkan ko bahagia.



::best tul lepaskan geram neh. salah ke aku?

12 comments:

! Izri Salinas ! said...

Tak salah kak.. org 2 mestila kena faham time2 kak bz tau free.. klu tk faham bhs tu apa nk buat kn.. biarkn je lah..

miszrLina said...

izri :
itu la psl... pastu nak wat cite ntah hape2... annoying tul.

nURmALa mAZLan said...

org cam tu sarkastik..org bgitu harus lah dipangkah..wak!!! over pulak kita

Annaster said...

Lina,
wah bengkaknya kamu itu..
Amarah sungguh...
Sabar2 yea...

miszrLina said...

mala :
sarkastik? kite anta dia kat sarkas eh... hik2 :p

annaster :
ye timmy.. lepas geram sebentar... hik2

sharamli said...

mrh bt0l akak erk...

hu3...

sab0 erk...

h0pe 0rg tu bc entri neh..

ngeh3

miszrLina said...

sha :
haha. ye. tu la tujuan utama...
wkakkakaka...

kejam seh..

sharamli said...

kejam erk.....

~tinie~ said...

sabo3....
pape pon org tu nak ngorat ko ler tue ...eheheh
buat tak layan jer !!!

miszrLina said...

sha :
kejam utk kebaikan semua org... wah!

tinie :
buekkkk... tak kuasa aku.
klu single xpe gak. ni laki org.. iskkk... mintak djauhkan la kan...
ntah ar tinie... aku pon x paham..

[re-arrange] said...

wahh gosip hangat neh. haha. moar details plz!

tp time not emo la.. ehehehe :P

(gile sebok lak aku) :P

YANI said...

memang ada org mcm ni kan.tak faham bahasa. kalau kita dah kata kita bz tu..maksudnya kira memang taknak dikacau. faham2 perasaan ina tu. me pun ada block org sbb suka ckp kita sombong. padan muka..keke

si katak ijau

Meh sembang kat sini