Thursday, March 5, 2009

Salah kah Bantal itu?

Leher aku sangat sakit.... salah bantal ke nama nye klu kite bangun tdo sakit leher tu... hurmmm....

Any tips? ketuk bantal tu? pukul bantal tu? hehe....

xleh pusing kiri nih... drive pon cam teleng je kepala nak pandang kiri... kan ke bahaya tu....

kalau urut je leh ilang tak?



mooOOOoooo... bantal bucuk adam... ngeh ngeh *_*

6 comments:

Annaster said...

Lina,
kalau i, tdo balik kat bantal tu..
the next morning better la skit..
but tak sure la org lain cane..
=)

Faizah_Haris said...

mooo moooo!! kene tanduk kt moooo tu kot? hihihi.....kata orang...bantal tu kasi jemur.....;)

eZa said...

mkn ponstan! ahhahaaha :P

miszrLina said...

Annaster :
wokey! mlm nih i tdo smula kat bantal tu....

i notice i dok tukaq2 bantal bile tdo... hurmmm.... harus cari bantal mna nih... hehe


Faizah_Haris :
moOOooo...moOOOoo...

camne mau jemur... skrg ujan je...
blk nanti sure penOh ayaq kat bantal tu...

muahhahah....


eza :
haha.. nice tips :p
pOnstan sesuai utk ko ar..hehe

danish said...

Buang je bantal tue hehe.. :p

*guna yoko2 ok tak?

miszrLina said...

danish :
uik. kejam tu smpi buang bantal tu... huhu

x beli pon yoko2.
just sapu tiger balm...lega gak...
wpon seketika

hehe

si katak ijau

Meh sembang kat sini