Sunday, June 14, 2009

Hepi Bedday Cayang Adam *3yrs*

14.06.2009

its Mohd Adam Danish Birthday! Hepi Birthday cayang....




today Adam is 3 yrs! owh..terasa cepat masa berlalu...

i missed adam masa baby...
i missed the mOment to deliver adam...
i missed adam mula2 blaja nak jalan.... tkedek2...
i missed the sweet things in my life...
i missed everything....



Adam ada mama... mama ada Adam..
thats gud enOugh rite!

To my lil Adam cayang,
Mama doakan Adam jadi anak yg sOleh..
anak Mama yg cerdik pandai..
be gOOd sayang...
u r my precious!

My baby you......
Are the reason I could fly
And cause of you
I don’t have to wonder why
Baby you
There’s no more just getting by
You’re the reason I feel so alive
Though these words I sing are true.......



*i'm supposed be happy rite? i am!! tears in happy*



:: auto publish. still @ Perlis.

9 comments:

eZa said...

HAPPY BIRTHDAY ADAM!!! :)

ella said...

hepi bday budak adam!! :)

maylyn said...

happy 3rd bday adam

zeti said...

happy b'day adam!!
so comey ni da 3thn
cpt btul masa blalu kan..
nnt jd gud boy tau.. xmo notty2.. cian kat mama ;)

Sis Ida said...

adammmm cayanggggggg!!!
hapy besday yeaa...
jangan noty 2 tau.. be a good boy!!
bila lah leh jumpa ngan geng ifan nih..

.m.I.E.y.a. said...

comel~

~tinie~ said...

sowey adam...auntie lmbt wish ......sibok sesgt ...auntie hope adam akn jd mcm mama die ....tabah mengharungi idup especially at tis time ....;p

ariff-syafik said...

wow..muke mak anak same giler.. hehe

Lily.Lulu said...

happy belated birthday adam !!
stay handsome selalu ok ;)

si katak ijau

Meh sembang kat sini