Monday, July 27, 2009

Layan Bollywood..



My weeken melayan 'The Merchants of Bollywood' @ Istana Budaya.

owh.. FOC je yg nih coz Zeti dapat tiket dari boss dia. So mmg urgently tangkap rembat nye invitation. Kerana Mr Zul keje dan dia x minat bolly2, so Zeti pon ajak la aku.
klu nak suh aku beli, tak mungkin la... mahal! baik support local kan!

Mekaceh Puan Zeti =)

Really have fun and enjoy it!
zeti, aku tau la ko mmg suke bolly2 kan..

Smlm 26th last day Bolly2 nih kat Istana Budaya, so we'r lucky get a chances to watch it! hehe

Synopsis :

Based on the true life story of Vaibhavi Merchant, choreographer of
the musical, The Merchants of Bollywood tells the tale of Ayesha Merchant, who is trained by her grandfather in Indian Classical dance, but is determined to make a name for herself in Bollywood, much to her grandfather's disapproval.

Overall : sgt best!
tp sayang la dia x perform lagu2 yg femes.. klu tak leh la aku n zeti gelek2
wkakkaka....

zeti kontrol ok... i'm not ^_^



pas abes show, lapar plak... so lepak2 @ Old Town ...

tea time (coffee time?)




::its our 1st time jejak kaki ke IB, syok gak. jom layan theater plak?



3 comments:

nURmALa mAZLan said...

best nye
kita mmg nak tgk bollywood kat istana budaya ni
tp hubby kita anti-bollywood
wakakakaka~

zeti said...

babe, hope ko enjoy la smlm.. aku kontrol ke smlm? rasa mcm x je.. mana ko nmpk aku gelek smlm :P

p/s: m'jadi ek gmbr 'lakonan' kita tu ;) kuikui

miszrLina said...

nurmala :

hehe..guys mna la minat bolly bolly neh...hik2

zeti :
aku enjoy ti!
haha..saje je ckp ko kontrol :p
owh... ko gelek dlm diam eh...

kahkah

poyos je blakon tu... ko pon layan je aku suh buat... hehe

si katak ijau

Meh sembang kat sini