Monday, August 10, 2009

Addicted to #ceria


Tgk la aksi bahaya adam pulang dr nursery td. My kazen yg snap.

Ewah ewah kamu adam.. Sudah la remote kamu punye, tv kamu punye, #ceria je kamu layan..

Aduh.. Adam adam..

Mlm minggu aritu lg teruk. Adam dah tdo awal, so aku agak hepi la kan.. Pastu kol 12am dia leh bgn then watch #ceria until 2.30am ok!
Hey! Kiddos supposed sleep early rite!

Camne nak avoid adam's new habbit?
Bg tips plz.. Bile tukar channel dia ada je tektik. Hurmm.
Pening pale ku..


4 comments:

zeti said...

kuarkan bateri dlm remote tu
jhtnye aunty dia ni kan :P
biasa la tu, bdak2.. lynkan je ;)

eZa said...

we've locked the channel! ban it terus! hahaha aku lagi kejam? iye memang, kalau tak haru-biru. lagipun cerita dia mcm geng bas skolah la, kapten pe tah lg tuh mcm x sesuai la ayat2 dia...

Nik Nurehan said...

mak aii a adam. kekekkee..
siap duk atas tu.. mau duk depan skali.
x baek utk mata la dik chumel.! keke

@xiM said...

CABUT JER SUIS TV TUH..HEHE

si katak ijau

Meh sembang kat sini