Tuesday, September 8, 2009

New Biz Bakal Dilancarkan

Salam ols......

Saya ingin menyampaikan maklumat dan berkongsi mengenai program webhOsting yang bakal dilancarkan : Teamwork Revolution Power System

Sebetulnya, saya melihat perniagaan webhosting adalah satu perniagaan
berpotensi tinggi.

Sebelum ini, saya pernah mendaftar dengan Hostgator untuk menjadi
reseller perniagaan webhosting sebanyak dua kali tapi saya tidak
berjaya melakukannya. Ini adalah kerana perniagaan ini memerlukan
IT knowledge yang agak tinggi. Saya cancel account tersebut sebelum
sampainya sebulan kerana untuk mendapatkan kembali 30-days money
back guarantee.

Jika benar perniagaan ini boleh dilakukan dengan mudah
(dipermudahkan) ,saya rasa kita amat bertuah.

Kalau nak join ,boleh register di website ini.

http://www.twrpowersystem.com/aff/uid/miszrlina_1

Anda juga akan mendapat website yang serupa jika mendaftar sebagai affiliate.
Tak perlu bayar dulu cuma daftar dan nantikan masa pelancarannya.

Selamat berpuasa!
Lina

P/s website akan dilancarkan pada 7 Oct 09 . Sama- sama kita nantikan.

2 comments:

[re-arrange] said...

hmm... menarik ni. payment dia via apa? paypal/check/direct bank-in?

miszrLina said...

re-arrange :

payment via AlertPay.

register skrg! LOCK UR POSITION!

then proceed with next strategi : look for downline!

si katak ijau

Meh sembang kat sini