Sunday, January 9, 2011

Cinta itu Buta

Cinta Buta, Slot Cerekarama tv3 8 Jan 2011.. korg tgk ?

Sinopsis~


CINTA BUTA mengisahkan seorang gadis bertubuh saiz XXL yang bekerja sebagai tukang masak di sebuah restoran mewah di Kuala Lumpur. Farah Diba sering dipandang sinis oleh masyarakat. Semuanya berubah selepas pertemuan Farah Diba dengan seorang peguam, Ahmad Dhani. Dhani menggemari makanan masakan Farah Diba : Masak Lemak Jantung Pisang, pun begitu Dhani tidak dapat melihat Farah Diba kerana cacat penglihatan. Suatu hari, Dhani berhasrat untuk menjalankan pembedahan Stem Cell Treatment untuk memulihkan penglihatannya.. 

Byk mesej yg nak dsampaikan.. Erti persahabatan {kawan makan kawan, kwn syok kat bf sdiri}, manusia nih x semua perfect.. buta ke,celik ke, kurus, gemuk.. yang penting HATI tu. keIKHLASan. 
Buruk mna pon anda, tapi kalau HATI baik, NIAT BAIK, sure muke tu nmpk Cantik. Handsome =)

yang paling aku suke dialog Dhani:

Saya terima apa sahaja tentang awak, sebab semasa saya buta awak sanggup terima saya………….. (romantiknyaaaaa)

Lagu dia pun best! Armada : Cinta itu Buta




Salahkah bila aku mencintaimu
Dan berharap engkau ‘kan jadi milikku
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku

Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
Aku rela berkorban demi cintamu itu

Biarlah orang berkata apa
Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia

Manusia tiada yang sempurna
Ku terima kau apa adanya
Yang penting aku bahagia

Sayang.. cinta itu buta........



Masak Lemak Jantung Pisang.... korg suke ke? Aku suke masak lomak cili api daging! he he

2 comments:

Kaseh said...

akak suka citer ni..besh sgt2...sweettt

misz Lina said...

kaseh::

Best kan? pas tgk cite nih bole berangan plak... he he

si katak ijau

Meh sembang kat sini