Wednesday, March 23, 2011

Sesuaikah outfit begini?

incik Mickey~


Aku bercita2 mau memakai baju ini ke opis esok! Mgape?
Xde baju dah.. Korg xde ke prob mcm aku ni? Hari2 pening pale pk nk pki baju ape g keje.



Tak formal? No worries. Ok je kat opis ku. Hentam aje la. So pki jelah baju ni eh?

If mcm bdk2 pun xmgape! Just add cardigan or inner. Complete!



Baek la. Now pls go to sleep!

Nunite~

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

aah..kdg2 mmg pening memikirkan baju apa nk pkai supaya baju xterdouble pkai dlm bln yg sama....
bdk2 ni memerhati jek cikgu dia pkai baju apa...
klu la bole pkai uniform kn sng..xyah nk fk dh...xyah nk beli baju bnyk2...

misz Lina said...

noradzlina.kamdani>

budak2 lagi alert tu na... jap lagi dia tego "cikgu, pakai baju sama je" ha ha

si katak ijau

Meh sembang kat sini