Friday, January 27, 2012

Tora datang lagi....Ding Dang...




jangan makan jajan byk sangat ye adik adik ;p




" Tora datang lagi.... Tora datang lagi..... Ding Dang..."

iklan ape tu? itulah antara suara iklan kat TV yang budak-budak time aku dulu nantikan. Memang kuat pengaruh iklan itu pada masa dahulu. Sehinggakan sanggup kumpul duit dan keluar pi cari kat kedai apek untuk mendapatkan mainan baru yang ada kat dalamnya. Walaupun mainan dia ntah hapa hapa la kan :p
Biskut bersalut coklat dia plak, tak bape sedap pun. tapi syok kan..tetap nak membeli.

Fev jajan korang apa yek? (jajan nih slalu orang jawa yg panggil)



4 comments:

si tuan putri kiUt said...

teringat zaman kanak2 dulu... ishkk iskk rinduu...

Cik Sibuk said...

wah nostalgia sungguh..

me suka makan nini celup2..pastu biskut mimi..dengan chewing gum yang sebelah putih, sebelah purple (ke hitam)..

i'm Lina said...

si tuan putri kiut: hehe mmg tujuan post ini adalah utk recall all sweet memories zaman kanan2

i'm Lina said...

cik sibuk:

nini cokelat celup..celup celupp

kelakar kan kite mkn chewing gum putih+itam tu kan...
sanggup ngunyah tu

si katak ijau

Meh sembang kat sini