Wednesday, August 29, 2012

Samseng saye hilang

Ok seperti tertera di atas, aku tgh bsedih atas kehilangan samseng note aku.
Baru bape bulan beli. Tu adiah utk diri sdiri hocay! (Sape la yg baik ati nak bg tepon memahal kann).

Hilang camne? Ada org curikkk! Aku sgt2 marah, sedih, frust mcm baru ilang boifren.
Ape ko pikir aku nih kaya raya? Petik je jari sume dapat??

Henpon nih gadjet yg sgt2 penting taw! Sume data dlm tu. Arghh tensen betul! Skrg nih kamu betul2 susahkan ati aku wahai si pencurik!

Kan dah xbole whatsapp bersama cik kiah. Xbole zello2 walkie talkie. Takleh fb. Twitt2.
Korg pun akan rindu aku. Konpem. Haha agak2 sape yg akan rindu sore sengau aku nih. Ada ke cik bedah oiii.

Serius ar td nanges tak hinggat. Kalau korg tak sedih ke ilang henpon..... :-/
Skrg pun aku masih nanges yer. Dengan xleh tedo nih. Pale pun dah pening. Cian aku...

Camne nak bangun g keje sok nih?

Ok la. Think +ve. lebih baik kite redha kan ia... kan kan... mungkin samseng note nih bukan jodoh aku. Erkk mrepek! Tp camne aku nak stopkan airmata nih?? Aku hanyalah insan yg lemah sonang je airmata nih berjurai2. Henpon tu la best pren aku. Yg slalu ngekor ke mana saja! Dah la pic raye lom upload. Sume dlm samseng itu! Terbaek lahhhhh *tepuk tangan*

Lagu nih aku tujukan kepada org itu:
Tuhan tolong lembutkan hati dia.. untuk kembalikan henpon aku.. (versi ombak rindu)¡

Entry luahan ati pada jam 3.55am :(


2 comments:

eynda said...

Paham sangat perasaan kalau barang kesayangan & penting hilang... sabar... :-)

saya said...

aduhhh...sedihnya kalo barang hilang. sedih dan sakit hati. dan.. harap dah dapat pengganti barang yang hilang tu. mmmm...jangan sedih2 ye..

si katak ijau

Meh sembang kat sini